Heaven and Hell ^^

Jadu... Igår var en mycket underlig dag... men ack så underbar ^^ Var på Larran igår och dem spelade gammal härlig rock som dem allid gjorde på H&H .. TT____________TT saknar H&H sååå mycket att det e skrämmande... *snyft snyft* men oj så mycket det blidde å dricka igår.. oh my buddha va kalas jag vart X__X och det känns ju i dag kan jag ju säga! förbannade baksmälla det e vad jag har.. hoppas den försvinner snart!! och i morrn e det Gay fest på marité ska försöka få ut min lilla ängel på det ihihi ska bli kul att gå på gay fest man får ju lixom en andledning å få spöka ut sig :P ska se om jag inte kan flörta med min söta grannen och hans jätte söta lilla pojkvän tihi...
Skulle va kul om man kunde gå ett helt gäng.. sen att dte bara e dem som e gay och inte jag och Linda men vi får spela att vi e det... annars kanske det kommer nån läskig tjej och raggar på mig O.O *meep* då blir jag rädd och springer därifrån.. jag har absolut ingenting emot killar som e Gay men jag e livrädd för tjejer som e det MWAHAHAHA talar emot mig själv gör jag oxå.. men vafaan om man umgås med killar som tycker om killar då är man ju ändå på sin säkra plats.. med tjejer som tycker om tjejer e man på väldig riskfylld mark..

 HOHOHO jag och Grannen hade en rolig disskution som faktiskt om man tänker efter stämmer... Tjejer som gillar Killar e bögar och Killar som gillar tjejer e lesbiska :D


I`M NOT GAY I JUST LOVE RAINBOWS ^^

Kommentarer:

1 Linda:

skriven

ja vi kommer vara supersnygga i morgon :)
så du kommer nog få rymma från vissa brudar :)
P& K

2 Anny:

skriven

Pfft, så alla lesbiska är överkåta och raggar på allt som rör sig? Fan.. om det ändå vore så så hade jag kanske nån chans! ;)

Kommentera här: