Helg & Åter Helg ^^

Nu ska vi se här hur lilla jag spenderat min helg.. ^^  fredas var jag hemma hos Kerstin och hade Alien marathon fast vi hann bara se 2 filmer.. 1&2an vi hade på directors cutt ^^ dem blir ju som så mycket längre då hihi.
Kerstin råkade däcka xD han ser så rolig ut när han sover hahahaha denna gång hade han händerna i böne position LMAO!!!  så när han låg där så såg det faktiskt ut som om han bad till nått/ någon.. hohoho bless him!!

igår var jag faktiskt hos Abbore och bakade lussebullar!! vart väl inte så bra faktiskt hihi dem vart.. socker snåla om
jag säger så.. ^^ så vi kallade dem för kalorisnåla lussebullar MWAHAHAHAHA perfekt för dom som vill gå ner i vikt men ändå vill lyxa till det med en lussebulle :D

sen på kvällen så kom Kerstin och sov över här.. annars hur skulle han kunna ta sig hem? han bor ju typ längst bort i hela torvalla :S och dessutom så har jag en bäddsoffa å den måste ju andvändas... haha den mannen han kan prata han när han e mjuk under tassarna xD oj oj oj ... bless him!! men alla blir ju som så "pratglada" när dem fått i sig alkohol.. ja förutom en del dem däckar direkt dem hörde jag hihih bless him too!! känner han visserligen inte men det e ganska roligt ibland å höra om folks missöden.. får en själv å inte känna sig så dålig.

Kände mig sådär trött glad i morse när jag vaknade.. jag ställde mig å gjorde frukost på säng åt kerstin hihi

Ryota säger att jag skulle bli en perfekt hemmafru å kanske stämmer de? jag hatar ju visserligen å laga mat men det e ju bara för att jag är själv!! roligare e de ju å göra det åt nån å sig själv :)

Drack eller rättare sagt försökte dricka ett litet glas rödvin igår kväll.. gick inge vidare skulle precis till och dricka då katt ********arna sprang över mig så hela glaset kom över mig!! RÖDVIN ÖVER MIG ARGH!! det va ju inge kul!! tur hade jag dock att jag på nått sätt maskade runt så det bara kom på mina mörka brallor å inte på min ljusgråa Hello Kitty jacka!!! *aahhh thank buddha*  oj en vecka kvar i skolans en e det jullov!! kommer kännas konstigt måste jag säga.... :S inge mera komvux för min del.... om jag har tur å klarar alla nu he he vilket jag tyvärr inte känner.. å det e faktiskt Sv B och matten som känns så.. X___X keep your fingers crossed for me..

Sleep tight <3

Kommentera här: