Kvinnor e cursed BLAH!!

Jag hatar verkligen att va Kvinna, tjej, flicka, dam, tant, kärring you name it!!!
Varför ska Kvinnan få allt jävla skit?? vad har vi gjort igentligen för att förtjäna detta?? wow vi måste verkligen
ha gjort gud eller vem det nu e som skapade oss pissed off för att vi ska få leva med nått sånt här....
jag menar visst killar har det väl jobbigt oxå men knappast som detta.. och så e det alltid så att dem tror dem vet
vad vi går igenom, genom just att säga äsch då kan väl inte va så farligt, eller så säger dem aaww stackare jag vet
hur du känner dig.. HUR FAAN KAN DU VETA DET?? du blöder tamefaan inte en vecka utan att dö eller gör du?
har du en sån där hemsk ilande smärta av att du känner äggstockarna misshandlas av att ägghelvetesna ska röra på sig?? WAAHHH GÖR DU??? NÄÄ JUST DET SÅ SHUT THE FUCK UP!!!  Jag funderar skarpt på att ta bort hela skiten
jag menar det e ialf bara 1 chans på miljonen att jag kan få barn så det e ju en hint att jag inte ska skaffa så d¨å kan jag ju lika bra ta bort skiten å aldrig behöva ha denna skit mera O.O fy faan va underbart!!!  Bokar fasen en tid på onsdag och gör det.. nu orkar jag inte med denna skit mera! och dessutom om jag nu så gärna vill ha barn i framtiden kan jag ju lika bra adoptera ett eller hur?? finns ju flera miljoner barn över hela världen som behöver ett
stabilt hem och 2 föräldrar som tycker om en och tar hand om det... Så varför då inte ge ett sånt barn en tryggad framtid iställe för att skaffa ett nytt barn till världen?? Varför tänker jag ens på barn nu?? jag har inte ens en karljävel
å dela mitt liv, allt jag e 2 skiddade katter som driver mig till vansinnne..... ARGH!!!

someone PLEASE SAVE ME FROM MY MISERBLE LIFE!

Kommentera här: