Sakna???

Va konstigt det känns den här känslan av saknad.. :S nu menar ju då inte saknaden av vänner å familj för det har jag ^^. Men nu har jag fått en konstig känsla av en annan slags saknad.. O.o *wtf*
Denna saknad e en mycket skum känsla, och den e säkert helt normal men jag har då inte kännt den på mycket länge.... men varför undrar jag då.. varför har jag den nu då? helt plötsligt, och jag har haft denna känsla sen lördan....
Och varför ska jag få den?? jag vill inte ha den.. nån som vill ha den?? du får den gärna av mig!!
och jag har som så inom mig tom känsla. WHATA HELL IS WRONG WITH ME???  sen när börjar jag sakna nån? och varför har jag fått denna konstiga känsla att jag e halv och tom? kan det vara så att det bara e en lättnad känsla då skitjulen e över?? visst det var jätte trevligt hemma hos familjen igår, och jag fick jätte fina presenter ^^ men jag har ändå inte sett framemot det.. Julafton.. vilken cursed dag det e igentligen.. helt onödig!!  Avskaffa julen säger jag bara... Okay det e helt annorlunda om man har små barn och familj, men vafaan för oss "äldre" behöver väl inte detta eller?? visst dem som vill kan väl, men för oss som inte vill då? nästa år ska jag fasen dra utomlands.. långt borta ifrån allt som har med julen och göra...

Nää nu ska jag titta klart som Tomten e far till alla barnen hihi det e en bra film det :D

Kommentarer:

1 Linda:

skriven

Då tar du f*n i mig med mig!!! Jag ville bort utomlands detta år ju!!! take me to the place I love, take me out of here :) hihi... Dejta i morgon lr?? HUGS

Kommentera här: