Detta e en mycket underbar dag ^^

Solen har skinit eller hur man nu kan säga det :P och skolan har i dag gått förvånatsvärt bra! *YAY* Fick mycket beröm för mitt intresseområde vilket va skönt för det va jobbigt och göra å sen fick jag goda nyheter om mina betyg godkänt i både svenska och psykologi! hur underbart som helst va det å höra!! har varit mycket nojjig då jag har varit borta välldans mycket pga sjukdom :/ och nu e det allergierna som sätter sprätt i kroppen! går runt med en konstant feber känns det som och ögon som kliar och halsen känns som jag svalt en melon och den fastnat där (x,x) så då för att trösta mig har jag nu köpt hårfärg för att muntra upp mig lite och kanske får jag mig en skratt ( vilket jag garanterat kommer att få men ändå) :P å så nu blir jag uttvingad på GIII ikväll vilket jag inte alls har lust med (>_<) varför kan jag inte lära mig att säga nej för??  hum..  Oj nu kom Okaasan in på msn *wohoo* då kan jag skicka låten till na som hon velat ha så länge jag kan minnas ^^  undrar va för slags människor det kommer att va ute ikväll? :S


skönt å få prata av sig lite med mor :) hon e en mycket förstående kvinna! jag hoppas jag blir som henne när jag blir stor ^^

Kommentera här: