Första inlägget ^^

Ja du jag vet inte riktigt detta e mitt första inlägg på sidan!, kanske borde jag skriva nånting smart här >.>
hum... inte för att jag kommer på någe smart att säga! alla snackar om sina bloggar hit och dit och nyfiken som jag e måste då kolla om det e så roligt som alla säger. Visst det kan va skönt att få skriva av sig! det tycker väll alla??
Idag har det väll inte varit speciellt roligt, vädret har varit enormt jätte skumt! :S först sol sen regn sen sol igen å sen kom regnet igen... skulle ju va kul om det kunde hålla sig till ett klimat å inte flera. Skolan gick väll helt okay i dag, märker att jag börjar lessna ganska rejält, ska bli skönt med sommarlov! och ännu skönare kommer det att vara om jag kan få svar på jobben jag sökt på så jag vet om jag måste packa mina grejjer och flytta till England eller inte :/ inte för att jag har nån riktig lust att göra det men dom vill iallafall ha mig där och dom saknar mig oxå vilket känns ganska skönt hur egoistiskt det än kan låta. jag har faktiskt tänkt jätte mycket på England jobbet och det e lockande men jag vet oxå hur mycket jag längtade hem till ösd när jag bodde där borta! jag menar här har jag alla mina underbara vänner och min fiina familj! hum.. va sjutton ska jag göra? ska jag flytta till england eller ska jag inte??  hur i hela skogen ska jag lyckas med en snygg design på denna skumma blogg sida?? hum.. ett mysterie xD men då har jag iallafall nått att pyssla med nu i natt... har fått tillbaka mitt sömnproblem igen *znark* att jag alltid ska få så svårt att sova nu på våren och sommaren?? vinter sover jag som en björn i ide men nu kan jag knappt sova en timma vilket leder till att jag e suuuper purken på dagarna! *ghhaa* what to do ? what to do? 
 Aja kanske borde jag lägga mig i sängen och titta lite på tv eller en jätte tråkig och seg film så kanske jag kan sova (^^;)  lovat mor min att jag ska iväg och cykla med henne i mogon! VILKET jag ångrar nu xDD guud vilken latmask jag e hehee huvva!  

Kommentera här: