mmmm

Jaha ja Denna dag vart ju inte alls som jag tänkt å inte igår heller! igår va en mycket rolig dag! Jens-san kom över och vi kollade på Final fantasy Advent children och så drack vi ett glas vin till och åt lite smågodis jag handlat! sen vart ett glas till och ett glas till hahah till slut hade vi druckit upp lite över 1,5 liter vin vitt och lite rött sen en grogg HOHOHO nog vart vi små mjuka under tassarna men filmen vart ju mera förstålig! ^^ sen träffade vi på Grannen ENORMT jätte sexiga kompis *meow* va snygg han e... han får mina ben att bli mjuka som överkokt spagetti! xD låter kanske knasigt men men å så Jens då som ALDRIG kan hålla snattran börjar då prata med denna underbart heta människan och oh my... han e så charmig YUM det e som att man bara vill flyga på honom släpa in honom i lägenheten och låsa dörren och knyta fast han i sängen å aldrig låta han komma loss! HAHAHAHA jamen det e så.
sen efter en stund då klockan va runt kvart över 3 gick Jens-san hem, och tjaa jag va ju trött men ändå inte direkt trött :S däckade till slut och kom på att jag måste kliva upp jätte tidigt för att ringa skolan och säga att jag inte kan komma i dag då ösd bostäder ska komma och byta fönsterbläck!  vilket dom inte gjorde förns typ 5 eller 6 på kvällen *znark*  å då hade dom röjjt runt i hela lägenheten som va nystädad! AARRGGHH!!! (x,x) det såg ju förjävligt ut!!! jag trodde jag skulle få en stroke å koola direkt på vardagsrums golvet. Träffade min härliga okaasan! det va trevligt for once faktiskt vi höll samms hela 2 timmar innan jag drog hem xD jag och min mor kan inte vara tillsammans mer än ett par timmar innan det blir krig mellan oss.... hum.. undrar varför det e så?? :S mycket skumt! aja hela dagen har faktiskt varit ganska lugnt och skön tacka nej till jobbet i england i dag *stolt som vågade*  kännde att jag inte skulle klara av att va borta ifrån ösd och alla mina vänner och familj!


mmm kollade på Victoria Secret Fashion show i dag HOHAAAA säger jag bara vilka outfits dom hade på sig *O*
om man ändå hade pengar å få köpa bara 1 plagg av dom å ha på sig på "speciella tillfällen" xDD

Kommentera här: