Juligheter vs Alien & Preditor <3

Här var det juldags i våra hem... Å för första gången så julpynta jag faktiskt på normal tid.. inte som jag brukar typ 2 veckor innan halloween MWAHAHAHHAHA xD Å nu e det sådär mysigt här hemma.. känns verkligen hemma vänligt.. så nu återstår det bara å se hur länge det varar såhär lugnt innan skalman får damp och klättra i dom nya jul gardinerna X___X visserligen har han varit en duktig misse och aldrig klättrat i gardinerna så jag oroar mig nog bara i onödan. ^^ slagit in systers klappar har jag oxå.. va inte lätt kan jag ju säga!! skalman skulle va med hela tiden och försöka krypa in i pappreter och han skulle leka med snörerna som jag höll på det haha dem som låg på golvet va inge roligt :D han e en riktigt sötnöt den där missen <3

Så nu sitter jag här i min mysiga nyjulpyntade lya och äter glass och tittar på Alien VS Preditor med skalman snarkandes brevid mig här i soffan ^^. kan knappt bärga mig tills 2an kommer ut *O*

image12 image13

aahh äkta kärlek <3<3<3<3<3<3

Kommentera här: