Oh my buddha!!

Å va pinsamt denna kväll ha börjat!! argh!!

Okay va ute i torsdas och det vart väl sådär lagomt för mycket att dricka *skratt*
men det e ju som vanligt :P
He he seeeeen på fredag morgon ringer min käära Okaasan och väcker mig,
och säger ja du har väl inte glömt att vi ska äta lunch ihop i dag? jag då bakis som ett djur (x,x)
sliter mig upp ur sängen och nästan slänger stackars överbakis zandra av soffan hahah bäddar soffan och sängen,
och gör vi gör i ordning oss, hahah kan ju tänka hur häärligt det va å sitta där på paviljong bakis som ett djur
och försöker äta good mumsig thai mat! he he he kan ju säga att det inte alls gick nå bra!!..

Jaa sen i dag då så e man inte bakis längre, far iväg med far och mor till Lillänge och handlar lite åt
min lilla prins, ny kattsand och en liten leksak som jag spanat på länge ^^


Men iallafall för att komma till punkten på det hela så höll jag på å röjja upp i lyan här
och skalman svansar runt mina fötter och så lyssnar jag då på uunderbar musik :)
så kom en låt på winampen som min underbara Tyll laddat hem och jag plockar upp lille
skalismannen och vi börjar dansa lite ^^ hahahhaa vi dansar ofta han och jag :P

men så när vi dansat en pytte liten stund sneglar jag ut igenom fönstret och jaa vem har inte sett våra
fina dans då? JOHO DA om inte HAN !! AARRGGHHH!! vadå pinsamt?? inte vill jag att han ska se att jag
e en konstig människa som dansar salsa/ mambo med min katt heller xD
aja jag väntar mig att det ska komma män i vita rockar instormandes igenom min dörr
med en krama mig själv jacka xD

Visst kanske inte e hela världen att han sett mig dansa med min katt men har man gått runt och
trånat efter denna varelse i över 1 år så vill man inte att han ska se nått sånt :)

Aja struntsamma!! aahh underbara lördag! Heroes marathon!! *O*
Men min lilla Zandra ville jag skulle dra mig ut på frösön.. hum... va ska jag göra? O.o
det e ju såååå kallt ute (x,x)

Nu kommer visst min lilla panter här och ska mysa! aah måste bara visa va gullig den där
lillkillen e!! han och sin älskade kompis Teddy björnen :D

Kommentera här: