18 dar kvar och Sushi middag :)

Japp Igår hade vi sushi middag hemma hos sensei ^^ och jag måste bara säga att GOD DAMN VA GOTT DET VAR!!
aahh finns det nått godare än äkta japansk sushi?? *O* tror inte det... Det var faktiskt en fantastisk eftermiddag/kväll och allt slutade inte förns vid halv 2 i morse :P Det var sådär mysigt och trevligt.. nästan som en liten privat hemma fest fast alkoholfritt dårå :D vi skojjade och skrattade hela tiden.. tror inte jag skrattat så mycket nånsin i hela mitt liv.. och jaa hehe det känns ju idag kan jag ju medela.. nej men det var en helt perfekt sushi middag.. ^^

såhär såg då det Hela ut <3 namn namn



Jaa och nu e det bara 18 dar kvar tills lilla jag far till England .. åååh ska bli så skönt!!! jag e bara rädd att jag vill stanna där för alltid :/ får skicka efter mini monstrerna sen då xD för jobb har jag ju redan där borta!.

Jaaa 1 dålig nyhet på detta POSITIVA inlägg ÄR att dem listat ut vem min lilla Smexxy man är... (X___X) inte bra inte bra... nu kommer jag bli mobbad för resten av mitt liv för det... Så jag hoppas ju självklart att antingen blir det nått mellan mig och han då.. eller så att det rinner ut i sanden och glöms bort när jag kommit hem ifrån UK!!!

Vi alla vet ju vad jag vill mest av dem 2 alternativen xD MWAHAHHAHA


Föressten... kan man vara översocial på msn?? O.o i så fall e det positivt eller negativt??

Kommentera här: