Då har man gjort det igen..

Japp japp nu har det hänt.. IGEN hahaha jag har bytt hårfärg :P:P denna gång kunde jag inte låta bli utan jag föll för den svarta.. har en svaghet för svart ^^ Men jaaa inte vart det nå pjåkigt heller.. e riktigt nöjd :) och så tänker jag varför gjorde jag inte detta tidigare? jadu.. bra fråga xD  tyvärr så e de dom där färg fläckarna på kroppen som e svåra å ta bort som stör mig lite granna.. men men vafaan det får man ta eller hur?? hihi nu vet jag 1 person som kommer bli super glad när hon får se mig.. min lilla ängel! hon tycker jag passar så bra i svart så hon kommer bli glad att jag äntligen färgade det så. hi hi ^^

Jaa kärleksfronten vette faan hur den går.. den går framåt ena dan å andra dan går den bakåt.. e det nån som e duktig på sånt här som kanske kan hjälpa mig en sväng?? ha ha jag e så kass på sånt där så jag vet ju inte hur jag ska se hans hintar ( om han nu ger några dvs...)

Gymmet går framåt! jag går dit duktigt 2-3 ggr i veckan och jag e riktigt stolt över mig själv. :) Pumpade visserligen mig till max igår men men  man måste få göra det ibland oxå :P och på lördag blir det nya fina möbler hem till mig YAY äntligen!!! ska bli så skönt å bli av med dessa gammla ök till möbler! ^^


Okay ska väl lägga upp nå bild/bilder så mitt nya fina hår får visas upp :P

             

Kommentarer:

1 Linda:

skriven

heeej gumman!! JÄTTE fin blev du!! :) men det visste jag väl...väntade bara på att du skulle ta ditt förnuft till fånga :)

Kommentera här: