Gym och biljard..

Jupp Idag var min första dag på gymmet.. tyckte jag gjorde rätt bra ifrån mig för att inte trännat på typ sådär en 10 år..
Höll igång, eller jaa snarare försökte hålla igång på step up´n men det var ju så otroligt svårt med alla dessa steg och för att då inte gjort nått sånt här på väldans länge höll jag på å kola ett antal ggr så jag gav upp efter en halvtimma och lyfte skrot istället.. mycket roligare ^^ men min lilla Ängel hon var duktig hon och kämpade på med den där skiten.. :) Starkt jobbat bruden!! så nu e man fast där i ett halv år så jaa kanske kan jag andvända lite mera "roliga" kläder utan skämmas över vissa delar av min kropp...

ha ha ha apråpå skämmas.. igår var en myyyyycket underlig men fantastisk dag.. :) Den underbara människan ringde mig och den he he den såg jag absolut inte komma.. han kom över och hälsade på mig och mina underliga katter som skämde ut mig... fast jag e rätt duktig på det själv hihi!. ja ja han bjöd ialf ut mig på biljard och jaaaa oh dear lord.. kan ju medela att mina knän var som gelé typ HELA TIDEN xD men åååååh va fin han äääär... man vill ju bara krama honom och aldrig släppa <3!! jeeez han ser godare ut än en nybakad brownie *O* å då vet alla min svaghet för brownies tihi* Så nu ber jag på mina bara knän att jag inte gör nånting som kan sumpa detta! jag tror inte jag skulle klara av en dissning till... har fått för många i mina dar! och har jag tur nu och pallrar my arse till gymmet så kanske jag kan få honom för ååh va gladast på jorden jag skulle bli då kan jag medela!.

# Baby, I am missing you
I want you by my side
And I hope you'll miss me too
Come back and stay
I think about you every day
I really want you too
You swept my feet right off the ground, you're the love I found

All I think of is you, and all of the things we had
Doctor, what can I do?
Why does it have to be like that?
#

Kommentera här: