Love sucks BIG TIME!

Nu e jag så jävla ledsen och så jävla less på att allt går åt helvette hela jävla tiden.. jag fattar det inte! vad är det med lilla mig som e så jävla svårt å tycka om å bli kär i? och varför hela jävla ****** ska jag falla för killar jag inte kan få?
ARGH! jag blir så jävla förbannad på mig själv! jag borde veta bättre, herre min låda detta e ju inte direkt första gången sånt här händer!! EVE FÖR FAAN LÄR DIG NÅN GÅNG!! BLI INTE KÄR! dem vill inte ha dig ändå..

ÅÅH Hade jag kunnat hade jag faan satt mig i ett hörn och bara gråtit ut.. tror det skulle göra gott,,, har inte gjort det på ett bra jäkla tag..

Jag ber om ursäkt Mr smexxy att det vart som det vart idag.. jag hoppades över hela mitt hjärta att det inte skulle komma ut såhär.. ville faktiskt berätta det för dig själv när jag kände att tiden var rätt. Men men nu vet du ialf hur jag känner för dig.. och allt mitt hjärta önskar nu e att du kände lika dant för mig, men så e det ju inte.. Jag hoppas dock att vi fortfarande kan vara vänner och att det kan bli som förut :)

# And when I'm with you
So close to feeling alive
A life goes by
Romantic dreams must die
So I bid mine goodbye
And never knew
So close was waiting
Waiting here with you

And now, forever, I know
All that I want is to hold you
So close

So close to reaching
That famous happy and
Almost believing
This one's not pretend
Now you're beside me
And look how far we've come
So far
We are
So close.
Oh, how could I face the faceless days
If I should lose you now? #

Kommentera här: