Söndag Söndag...

Jahapp då var denna helg slut.. Undrar just varför alltid helgerna tar slut så fort men veckodagarna går så långsamt?
Ja skolan ska bli spännande nu kan jag ju medela! Tisdag ska jag träffa en special pedagog som kan hjälpa mig med min dyskalkeli eller hur sjutton nu man stavar skiten.. så nu får man hoppas att jag äntligen kan få klart denna skitmatte så jag ääääntligen kan börja fokusera på det jag mest ser framemot.. MIN TYSKA!! ååh jag kan knappt bärja mig tills jag får lära mig prata ett av mina moders språk!! Ja hihi jag var modig idag och fråga Herr smexxy man när han skulle bjuda mig på glassen han lovat och vem vet det kanske blir snart.. YAY! e bara lite rädd att hoppas på för mycket ifall det skulle visa sig att han inte var intresserad av mig.. då kommer jag gå sönder kan jag lova!
Jaa jag skulle ha trännat idag igentligen men jag var så trött i min stackars kropp efter storstädningen av lyan så jag går dit i morrn istället.. e ju ledig i morrn så!! ÅÅhh jag e så lycklig i dag! i dag har jag äääntligen fått hem hela 8 album av underbara smexxiga Paul Young... ååhh hans röst får mina ben att bli som överkokt spagetti,, hehe och jaa han e ju inte direkt fy skammlig heller om jag får säga mitt ;) han e lätt en av dem snyggaste engelsmänn jag sett i mina dar.. damn att man inte var så gammal under 80 talet då han var som mest Yummie!!

Paul Young your a REAL H O T T I E *meow*

image53


Okay nu sa jag aldrig nått om hans ehum.. *host host* "trashiga" klädsmak.. men vafaan vem hade bra klädsmak på 80 - 90 talet anyway right? ååh mm tog mig ett varmt bad i dag med en kall go öl! ååh det satt som en smäck kan jag medela!! det var läänge sen nu.. och det e ju trots allt helg å då får man synda hi hi hi ^^

Nää nu e klockan 5 över 1 å jag kanske borde sova så jag e pigg och utvilad i morrn när jag ska på gymmet och bli av med alla dessa kalorier jag fått i mig under denna helg.. och min dunder goda lasange jag gjorde igår.. holy crap jag börjar bli riktigt bra på hela den här husfru grejjen tror jag :P

Kommentera här: