Underbara Vår!

HÄRLIGA HÄRLIGA UNDERBARA VÅR HAR ÄNTLIGEN KOMMIT TILL ÖSTERSUND!

Åh denna dag var fantastiskt underbar... Solen har varit uppe hela dan varm och härlig, och jag har gått runt med mina shorts i dag :) hur härligt som hellst!. Nu kommer jag säkert cursa allt igenom att säga detta men faan ta snön om den kommer tillbaka nu.. Nu jävlar får det va nog med den skiten!. Nu tycker jag faktiskt att det e vårens stund att va populär och "inne på modet" för nu har jag fått smak för värme och solen :P

Hum.. Låt se vad mer har hänt denna underbara Tisdag då? Laga mat med Sensei i dag ^^ fick en japansk Omelett yum yum riktigt smaskigt <3




sen for vi till Boda borg och träna golf.. gick riktigt illa för mig i dag, tror jag hade för mycket i skallen som snurra.. aja kan inte gå fint hela tiden ;)

Grabbarna vann på Gokarten igen *YAY*  fast idag så gick det inte riktigt lika bra som det gjort dem andra 2 gångerna... Tror dem var ganska nackade efter helgens bravader och så... Men oj va stiliga dom är i sina nya overaller *O* det e ju så man blir knäsvag hihi *cling*





oh oh oh nu e det bara 16 dagar kvar tills jag reser iväg HURRAY HURRAY!!

Kommentera här: