30 års fest och andra tankar..

Ja ja det var ju ett tag sen jag uppdaterade bloggen ser jag.. Oj oj mycket har hänt sen sist och inget jag direkt har nån ork och skriva om just nu... kan ta det nån gång när jag känner att jag har lust med skrivkramp :D

Okay så vad orkar jag då berätta? Ja jo den stora kärleken i mitt liv kom och gick kan man väl säga..
Jag säger ju att jag är cursed! så fort jag släpper allt och verkligen njuter och låter mig få älska nån så går det åt skogen!..  Jag fattar inte varför jag inte bara kan få vara lycklig och njuta av livet som alla andra?? vad är det jag har gjort som är så fel? och varför är det så svårt å älska mig? och varför? varför är det inte min tid och vara lycklig och få ordning på mitt liv som typ resten av alla jag känner har?! visst många kanske är singlar och kanske inte vill vara det men dom har annat i livet som är på rätt plan, jobb lägenhet etc etc är något i livet.. Visst jag ska väl inte direkt yttra mig nu såhär innan jag ens börjat på Volvo ( vilket jag faktiskt kommit in på Tjohoo)  jag kanske tycker det e jätte roligt och allt går perffa! eller så gör det de inte, vem vet? only time can tell right?

Mina vänner känns det som om jag håller på å tappa :(  visst jag har inte mått direkt prima ang Elias och allt detta men jag trodde väl aldrig att det skulle sluta med att man aldrig får träffa dom?! känns lite som om dom inte vill träffa mig, ja jag vet det är bara i min twistade skalle och jag vet att det inte är så... men varför kan jag inte släppa denna känsla?

I lördas fick jag ÄNLTLIGEN umgås med min lilla Ängel som jag saknat så.. fast det vart nog liiite för mycket dricka för oss allihopa men vafaan är det 30 års fest så är det och snart är det 50 års fest för mig och Ängelen i Januari!
Vi både blir 25 år gammla då och vi får vårt första riktigta vuxen poäng ^^

kan inte fatta att man redan blir 25! jeez var ju inte länge sen man sprang runt på gården och lekte X-men med polarna på gården ho ho roliga tider de :D


Party bilder dax!!
Linda jag och födelsedags barnet Daniel Ängelen , jag och Födelsedags barnet!
 Ängelen och Jag! 
  ho ho Ero-sennin med en rosa handväska xD 
 födelsedagsbarnet ^^

Kommentera här: