Today is a Puuuuurfekt day! ^^

har du nånsin vaknat upp en morgon och känt att idag är en bra dag? du känner att inget kan tame sjutton förstöra din dag? Idag har jag haft min första och det har varit fantastiskt!! det har varit som julafton fast för vuxna hihi ^^
Vaknade runt halv 11 tiden och kände att ååh vilken underbar dag ( typ som du fått sex för första gången på 2 år typ ho ho ho) det bara var som i en film sådär.. allt har bara flytit på och varit sådär FANTASTISCH!! xD
Har haft tvättstuga nu under eftremiddan och för första gången har det faktiskt varit kul!! varit på stan med Jens har jag oxå..och Testat det nya Sushi haket med Sensei helt okay men hans Sushi e fortfarande bäst... var på en låtsas dejt med Joel idag oxå,. hehe det var intressant måste jag medge.. jag kan ju säga att jag hittat min själsfrende ialf! xD
Jag trodde jag var den enda på hela jordklotet som åt Tonfisk på pizzan ( eller jaa Kattmat som vissa kallar det) men jaa Joel gör det med ^^ det var lite förvånande sådär men oxå kul!! :) det e så kul med den mannen han får mig å känna att jag kan vara mig själv och han tittar inte ner på mig eller nått utan han tar mig för den jag är ( fast å andra sidan det gör ju alla mina vänner :P) men jaa det kändes lite skumt sådär efter att ha varit lite små kär i mannen och absolut inte fått mer än ett par ord med han till att gå å äta pizza bara vi 2!! ehehe jadu hade detta varit för ett år sen hade jag dött eller nått :D
AAAA jag har fått hem en massa MASSA 50´s Rock N Roll musik... ååh sköna sköna underbara klassiska rock.. Åh Roy Orbison in my herat FOREVER!!! är han kung av musiken eller vad?? hans röst hohaaa!! *O*

Som sagt denna dag har varit FANTASTISCH!! Tummen upp för 26 Augusti 2008!! ^^

Kommentarer:

1 Linda:

skriven

braaa där, honey bunny :D flera såna dagar räknar vi med :D

2 kickan:

skriven

tjena fan! :)



Läget?!

3 kickan:

skriven

sv: jaaa!! det hoppas vi på! :)

4 Kaka:

skriven

Tjena brutti. Adda mig på msn vettja [email protected]

Puss på dig

5 Marica:

skriven

Hej.

Har nu skickat bilderna. Sorry att det tog lite tid.

Kram

Kommentera här: