Jul & nyår knackar på min dörr..

Jao nu när det bara en sån där 15 dar kvar tills julafton och 22 dar kvar tills nårsafton.. så det betyder att det är 20 dagar kvar tills jag ska fara till england nu.. spännande det ska bli och säkert hur kul som helst :)
MEN det jag mest ser framemot vilket jag aldrig trodde jag skulle göra är till min 25 års dag.. jag fyller visserligen den 23 januari men jag och min underbara lilla Wifey som oxå fyller 25 fast den 11 januari ska åka till Tyskland och fira där.. vi har slagit ihop våra Bdagar så det blir 50 års kalas ( låter flashigare så LOL) ne då skämt å sido.. men jo vi drar den 19 januari till Düsseldorf för å fira där med en kompis till mig och hans 25 snygga army boys ho ho ho merry Xmas to us ;D ska bli intressant å se hur det slutar... 2 st fruntimmer med 26 st army boys.. antingen blir det heaven eller så blir det hell vilket fall så lär vi ha hur dundrans kul som helst ^^  vi åker på en torsdag och åker hem en måndag.. haha känner jag mig och frugan rätt så lär vi komma tillbaka fortare än vi trott.. för jag tror knappast nån av oss vill åka hem på måndan där sen...  men det får man ta då.. nu får man helt enkelt bara sitta och räkna ner dagarna en i taget *suck* ibland kan tid faan gå fort som faen men ibland kan den gå segare än en snigel själv.. TJOPP TJOPP tiden jalla på nu lite hahaha jag vill åka till tyskland <3

Kommentarer:

1 kickan:

skriven

Evve... nu är kickan hemma! :)



pussen!

2 kickan:

skriven

SV: Det kan du ge dig på vännen!



När?vart?hur? ler

3 kickan:

skriven

Hojta till när du är på G ;)

4 Linda Sterner:

skriven

weeeeee :D here we come :D pusss gumman

Kommentera här: