Tack min underbara fru <3

Först och främst vill jag tacka min underbara fru för att hon tvingade med mig och se filmen Twilight.. aaahh how could i ever doubt you woman??!!! åh vilken film.. visst det var en del romantiska scener å bla bla hahaha hon vet att jag inte klarar av sånt där drabbel... men för å komma till poängen här.. fy faan vilken ruskigt sexig film.. HAHA britter gör vampyrer bäst så är det bara <3
Alltså hans blick och hans ögon brände in sig i mig och nu kan jag inte släppa den.. jag är som helt förstummad och berörd och jag känner mig som om jag vore på nån drog.. haha kanske det är nån ny drog som kallas vampyrdrogen?? i dunno men MEOW vilken habba habba.. ( inte han utan hans roll) så jaa nu blir det lite bild spamming på läckerbiten...









Tusen tack igen älsklingen min <3 och ja jag förstår nu va du snacka om hahahaha

Kommentarer:

1 Linda Sterner:

skriven

ja men visst!!! Told you! & jag har varit drogad sen jag såg den 25e nov.. SO HOT... & vilken blick!! I know!! hihi pusss

Kommentera här: