My poor baby Skalman..

I Dag var en hemsk dag för min lilla ögonsten.. och för min plånbok hihi.. I dag vart lille skrutten av med sin "manhood" och uscha för vetrinärer.. att dem ska va så otrevliga?? jag trodde att vetrinärerna var tvungna å va trevliga och snälla mot djuren, dem behandlade Skalis väldigt illa och jag höll på å explodera när jag såg det! tur att daniel var där så det inte hände en olycka...  Men uscha äntligen kan jag lugna ner mina stackars skakiga nerver.. har varit så orolig att nått hemskt skulle hända under narkosen, haft mardrömmar om det TT_______TT och stackars lilla Marilyn fick följa med när jag lämnade in Skalis men när vi kom hem vart hon orolig och sprang runt å ropade och skrek efter honom.. *snyft snyft* det var väldigt sorligt å se!.  Skalman e dock inte speciellt groggy men jag tror han e hungrig då han inte fått ätit på över ett dygn och han kommer inte få äta nått heller förns i morrn.. min stackars bebis kommer svälta ihjäl...  Hohoho tokstädat har jag gjort i dag! handlade rengöringsmedel för över hundra spänn.. men nu e det kliniskt rent här hemma vilket e viktigt så det inte kommer in nå skit i såren på honom. men nu äntligen kan jag slappna av å slippa oroa mig över hans intresse för Marilyn.. nu kan det inte bli nå babies ^^

Så nu e min lill pojke klippt å ny gaddad i örat oxå,. hihi mer än vad hans mor vågat sig på ;) Tuffing där

Love you so much Skalman Whimsey Clay

Kommentera här: