OMFG!!

Jajjamensan då har man varit duktig å jobbat som nattvakt 2 ggr på en vecka.. kanske låter lite men det e enormt jäkla tungt jobb.. du går på kl 1 på natten och går av vid 8 på morgonen.. kan säga att det e dem längsta jäkla 7 timmar jag nånsin kännt i hela mitt liv!!.. Vi försökte allt för att tiden skulle gå fort.. hahaha I got my ass whipped 2 ggr av Micke på Luffar shack... *suck* jag var så trött att jag inte ens såg rutorna... Första Natten mellan tisdag och onsdag där då jag jobbade med Leo gick faktiskt tiden fortare, men jag tror det hade med att det var min första gång som jag jobbade OCH träffade Leo.. Micke känner mig innan och utan hihi så han behöver jag ju inte vara nervös med...  Kom hem i morse vid 9:30 å kunde tamefaan inte sova! la mig i soffan måste ha slummrat till begav mig till sängen å sov där till kl var 4.. aahh det var ju inge kul å vakna kan jag ju säga, feta jäkla Skallebanken hade jag ( har fortfarande) å Katt***** hade vält ner min palm***** IGEN!!! AARRGGHH!! va e det med dem?? dem beter sig helt basurk nu för tiden...  River allt och tar sönder allt jag äger å har.. och aldrig får jag sova heller... :S hum.. vet inte vad jag ska göra, för fortsätter dem såhär så kommer mitt stackars psyke inte klara av att ha dem kvar!!!  Dem e mina ögonstenar och jag älskar dem jätte massor, men om psyket gått totalt pajj och du bara sitter i ett hörn och skakar och gråter för att du brytits ner så totalt så vad ska jag göra??

Nää jag måste **** gå å sova ett tag tilll ögonen mina kan knappt hålla sig öppna, kanske borde jag ta mig en dusch?.. bad skulle jag helst vilja ta men jag litar inte på att jag kan hålla mig vaken :S

Kommentera här: