Kärlek och annat trams..

Kärlek måste vara ett riktigt jäkla trams igentligen.. och varför blir man kär igentligen?? jag tycker kärlek och känslor på det stadiet kan  avskaffas på hel tid...ialf för mig.. sen hur resten känner och vill e ju inte min huvudvärk så att säga, det e ju upp till dem..  Jag har gett upp på den och det känns ändå rätt skönt men faktiskt oxå väldigt tragiskt....  Att man måste göra nått sånt bara för att skydda sig själv och sitt stackars brustna hjärta? ah ja.. let it then be that way!!.. Det e min huvudvärk å ingen annans...  Helgen var helt Okay faktiskt.. I fredas var dte ju då fest hos mig för lill Ängel då hon fyllde år.. sen att kvällen slutade som den gjorde var kanske inte så roligt , men ÅH va kul det var å träffa henne igen.. saknat henne juuu :(  sen igår var jag med min granne och vi satt och tittade på Sagan om ringen 3 och vi babblade på som 2 höns ^^ HUUUUUUR underbart som hellst juu.. <3 i dag vette sjutton vad som händer.. skulle ha gjort mina läxor jag hade tills i morrn men det papperet har jag glömt hos en kompis som har rest bort... *suck* så jag får berätta det för Satkärringa i morrn då... inte för att hon kommer bli lycklig men men vad ska jag göra?? och ta och skriva in mig på skolan oxå så jag får till Matten där och kanske ta in religon på en gång.. vet inte varför men jag e sugen på det :P haha jupp jag e smysko jag vet ;)

Första riktiga dagen på mitt liv som rökfri!! HOHAAAA hur ska detta gå?? men klara det, det ska jag!! Micke hjälper mig så som jag kommer att hjälpa honom.. hur det nu ska gå till hihi ^^

Kommentera här: