Star wars & Mobiltelefoner..

okay jag e röksugen som en gnu... vet varken ut eller in just nu.. jag e som en gravid kvinna med dubbla hormon rubbningar okay? LMFAO ena sekunden skrattar jag åt minsta lilla och nästa gråter jag åt ingenting xD fy faan va störd man är igentligen så jo vad gör man för att hålla sig på mattan? jo hehe man knaprar på mint tabletter och spanar in roliga bilder på Starwars eller hur?? xD jag kan ju säga att jag har hittat en Tattoo jag bara MÅÅSTE göra inge snack om saken! den ska få pryda min tomma arm jag sparat ^^ Så jäkla kawaii eller hur?? 2 i en smäll.. jag menar jag e svag för HK men att hitta min favvo figur i Starwars Stormtroopers!! och nu.. HELLO TROOPERS!! LMFAO!!! hur klockrent som helst juuu..


image24



Okay hittade en rolig bild bland alla mina bilder som fick mig att tänka på mbiltelefoner.. vilken jäkla skit uppfinning igentligen.. visst den e bra å ha ibland men du kan tamefaan nås överalls... även när du sitter på dass.. WTF?? sitter och har sin quality time nog kan du faan tänka dig att telefon jäveln ringer och självklart har du ju telefon jäveln med dig IFALL nån ringer eller skickar sms... (X,X) Bättre var de när man var liten.. man hade en hem telefon och var man inte hemma kunde man antingen lämna ett medelande på telefon svararen eller hos föräldrarna om dem var hemma.. eller så fick man ringa senare eller gå ut å leta efter personen.på lekplatsen eller skogsängen. ^^ men neeeeeej inte nu heller.. nu ringer man och får man inge svar skickar man ett sms och ser vart personen är.. FFS!!! vart man än befinner sig.. och det e ju ganska lustigt å se tant Agda 78 på bussen med en gammal Nalle och antingen försöker skicka ett sms eller ringa xD

och nu även att Darth Wader måste lära sig att andvända mobiltelefoner? Nu har de fasen gått för långt!! LMFAO!!

image25

Kommentera här: