öroninflamation och skitsnack!

Japp var hos doktorn igår och det gick väl ganska smärtfritt.. fick reda på att jag har en öroninflamation i höger öra och det e därför jag e döv..*skrattar* Så nu går jag på pencellin vilket inte alls e kuligt då tabletterna e ENORMA (O.O) har inte den blekaste hur sjutton jag ska få ner dom i min svullna hals... men men det e väla bara trycka ner dom eller nått.. hihi
och nu ska jag äta dom i 5 dar så förhoppningsvis blir jag frisk snart!! :)

Hum.. Jag tror folket i denna lilla stad har alldeles för mycket fritid... Nu går det att jag har snackat strunt om min lilla Ängel vilket jag defenetift INTE har gjort.. jag menar hahaha kom igen varför i hela skogen skulle jag snacka en massa strunt om henne? hon betyder ju så enormt mycket för mig, och dessutom folk som känner mig ( inte bara säger det utan faktiskt gör det) vet att jag inte snackar skit om folk då jag inte minns det sen med mitt dåliga minne och det e därför jag alltid är ärlig och rak på sak! så det sårar mig när folk då säger att jag gjort detta fast jag inte har det, och det roliga med det hela ÄR att det e folk som inte känner mig heller som gör det... Folk som känner mig vet att jag har super dåligt minne och ser ingen andledning till att göra sånt där.. men det som sårar mig mest är faktiskt att folk som känner mig så jäkla bra som dom påstår tror på att jag gjort detta.. What the fuck pingis rack?? Alltså känner du mig inte alls då eftersom du hellre tror på denna persons ord än mina och ja.. jag hoppas att detta bara är en dålig dröm och att jag snart vaknar upp och bara kan skratta åt det här.. för det här e ju löjligt...

Angel you mean the world to me.. I hope you understand that!! and that i would never do anything to harm you I Love You <3

Det är du jag och mina gardinner.. och Cher & Bobban 4-ever!!

Kommentera här: