Livet & Döden

Det är konstigt igentligen hur synen på livet blir anorlunda när nån man känner har förlorat nån eller när man själv förlorat nån.. Att döden igentligen spelar sån stor roll i våra liv e helt otroligt och man tänker ju inte mycket på det förns det väl inträffar.. Idag är en mycket sorlig dag för min fina vän & Granne.. Hans mor avled i morse vid 10-tiden.. Visserligen hade hon varit sjuk ett långt tag men det måste va nå otroligt svårt å ta in att ens mor e borta.. jag vet inte hur jag skulle klara mig om jag ska va helt ärlig om det hände mig!! visst jag och min mor e inte alltid bästa vänner men om hon skulle försvinna skulle jag nog gå under..

Okay samtalämnes byte.. Jag har ju under en lång tid nu varit väldigt less på mitt hår och idag var min kära mor på sånt där humör som jag tycker om ( generös humör) hehe så hon köpte hårfärg till mig och jaa jag e nöjd! det e dock svårt å färga ifrån svart så det vart ju inte helt perffa men jag e nöjd ^^






R.I.P. Rut Klevin
Du är nu himmlens vackraste lilla ängel!!

Kommentera här: