Fredags tankar och förskyld

Jahapp kan det bli bättre än Fredag och det e soligt ute och jag är förskyld? *morr och gruffel* men men det ska inte stoppa mig!!! jag SKA till jens-san och dricka öl och spela dator spel... ^^

Jag och min tjejkompis sitter i samma situation.. ( kärleks trubbel) Vi båda gillar en varsin kille som e rätt lika på sina sätt. Men det verkar varken gå framåt eller bakåt för oss då grabbarna verkar vara sådana dära jobbiga killar som gillar just KJAMIZ och FNIZZ tjejer... X___X *urgel* å jag och Zandra e absolut inga sådana!! haha vi skulle hellre få våra ögon utstuckna med en rostig gaffel än å va sånn... men då undrar jag nu Hur kommer det sig att vi faktiskt e singlar? e det just därför vi inte e sådana dära fnizz och kjam tjejer?? jag menar kolla på oss inte e vi stygga heller??




Jag menar visst vi har enormt mycket skinn på nosen och vi har en massa Tattoos etc etc men va sjutton det ska väl inte va så farligt? jag menar Grabbarn om ni skulle åka ut för en olycka i skogen och ringer hem för å be frugan komma ut med en yxa eller en såg men måste möta en 4 björnar dit tror ni ärligt att en Fnizz och Kjam tjej skulle komma?? Jag och Zandra är däremot tvärtom vi! vi skulle ta an dem där björnarna med våra bara händer och måste vi verkligen ta till vapen så får det bli en tesked!! hehe tänk efter!!


Ha en underbar helg allihopa <3

Kommentarer:

1 Linda:

skriven

men det kanske är just därför... killarna känner inte att dom behöver beskydda er :P & då tror dom inte att ni behöver deras lööööve oxså.. haha lr vad vet jag..:P Kjamiz & fnizziz.. å Pöss.. *LOL*

Kommentera här: