Team Fx dag!! ^^

Bäst jag postar lite bilder ifrån Team Fx årsmötet.. hehe får posta fler bilder sen när jag fått tag på dem.. Pierre var vänlig igår och ta sig tid och fixade fram dessa.. den mannen har ju enorm mycket och göra Jämt så jag e tacksam att han tog sig tid å skicka dessa :) Tack Pierre.. E det nån som kanske e nyfiken på team fx och vad vi gör å så..
så e det bara å gå in på www.teamfx.se och läsa och se fina bilder och videor etc etc..

Okay det vi gjorde var å klättra på klätterväggen och jaa.. alla som känner mig vet ju att jag får svindel bara jag står på en 30 cm hög pall xD så ni kan alla gissa hur dåligt jag mådde när jag gjorde detta!!




Och här ska vi precis ut och Brumma Go Cart YAY!! det var kuligt även fast jag kom på 3 plats :D



Och så e det Grabbarna grus då framför våran lilla Airbag som e 10 x 10 x 3
Team fx Lad´s
image37

Kommentera här: