Home sweet home..

Yepp nu e man hemma i östersund igen, efter att ha varit borta i hela 9 dar i England.. Känns konstigt och trist om jag ska va helt ärlig!! visst det e fantastiskt och komma hem till familjen och vännerna och den underbara lilla staden.. men jag känner ändå att det e nått som saknas när jag e här som det inte gör när jag e i UK
Kanke e det så att jag har hittat mitt "hem"?  Stora önskan e ju just att få ta med alla vännerna dit oxå.. Familjen kommer komma så ofta dom kan å hälsa på så ^^ 2 dar har jag läst att djuren måste sitta i karantän för å komma till ett nytt land och det var inte så fasligt dyrt heller!! Så det e ju bra för då kan Skalman och lilla Marilyn följa med mig!!
Det var fantastiskt väder där borta strålande solsken och varmt utom dom 2 sista dagarna då det regnade.. skönt med lite svalhet :D Nog tjatat om detta.. Tatueringen gick fint förra fredan och såhär vart resultatet :)

my tattooo



Nej nu ska jag lägga mig i soffan och kela med mina små monster som jag saknat så massor!!!

Kommentera här: