Löjlig så man blir sjuk

Okay.. mina tvivel är nu borta och har jag tur är dom borta för alltid.. Fick väl ett litet uppvaknande idag då jag råkade försäga mig ang den där tjejen G är "kompis" med.. han frågade mig rakt ut vad min obsession var med henne.. och att jag inte hade nått alls och oroa mig för då han inte alls vill ha henne på en fläck.. och att allt han ville ha var mig och så ville han ha det och inget skulle ändra på det.. Och det känndes som en stor klump i min mage försvann.. jag har nu inga tvivel alls och kan erkänna att jag är som nykär i han igen.. på nått konstigt sett så blir jag alltid det efter jag pratat med han på telefon.. Ringde en kortis idag bara för å känna efter vad jag kände när jag pratade med han efter allt som hänt.. och jaa.. hihi jag vart som nykär och så vart han ^^ han sa även innan vi avslutade samtalet att han precis räddat hans natt.. och det roliga är att ingen av oss ville lägga på.. det är precis som på film.. så som fått mig att bli illamående pga att det e så "sött & patetiskt" men vi är så dära nä du lägger på nej du nej du.. och sen blir det knäpptyst i några sekunder och så hör jag han säga men har du inte lagt på? nej svarar jag det får du göra.. okay säger han då lägger jag på nu då? mm svarar jag och så väntar jag men inte lägger han på luren heller hihi sen räknar vi till 5 och sen lägger vi på luren.. (ibland) haha ibland får vi upprepa den där prossiduren några ggr innan en av oss ger upp ;D visst är det så man blir alldeles illamående?? HAHAHA jag kan inte fatta det.. jag har hittat den man som gör mig så vidirgt tjejjig att jag blir sjuk på mig själv.. och nu är det bara 38 dar kvar.. <3

Kommentarer:

1 Kaka:

skriven

Åhh vad härligt att höra =)

Kommentera här: