en olycka händer så lätt :P

det var såhär att jag var med om en olycka igår, jag skar mej ganska illa i vänster hand.
Jag skar av mej tummens långa sträcksenan ovanför dess fäste i ytterleden. och så skars ena nerven i pekfingret oxå..
Så jag har genomgått en operation idag sytt ihop senorna och fixat nerverna etc etc.. så jag har en droppfingerskena och gips på tummen och pekfingret på vänster hand.. så jag kan helt ärligt säga att dessa 36 timmar har varit ett rent helvette och jag vill aldrig aldrig gå igenom detta igen... så jag har levt på dropp i ungefär 24 timmar, kan ju tro jag var hungrig hahaha hotade tom och äta upp sjuksköterskorna xD jag gabbsi och sensei döpte min dropp till stig helmer då sköterskorna kallade honom min fästman :D *skratt*
fick morfin idag efter operationen ho ho det var nice.. mådde som en liten prinsessa,, skallen kändes dock som potatismos *lol*

<-- jag trasig och i fullsmärta

Kommentarer:

1 Linda Sterner:

skriven

men honeybunny! söt du är!

du är lite klantig, men en braa granne :D

hihi.. vi ses i helgen!



moss puss

Kommentera här: