Japp Nu vet jag...

Jag har nu försökt ända sen 8 juli och spela lycklig och glad och sprallig och det har ätit upp mig helt nu.. Jag vill bara inte lägga över mina problem på mina vänner, dom mår dåligt dom med och inte ska dom behöva ta min skit oxå?
Jag har föröskt och komma över honom, men lyckas mindre och mindre... jag dricker mer och mer och festar tamefaan varje jävla helg,.. har börjat dricka på vardagarna oxå.. allt för å dämpa smärtan i mitt hjärta.. och allt detta för att jag älskar en människa så mycket och jag kommer aldrig få leva mitt liv med honom.. jag hatar honom lika mycket som jag älskar honom.. Jag har försökt komma över honom men har inte lyckats.. det är precis som i sången ; I could put my arms around every boy I see But they'd only remind me of you.. och det stämmer... Jag har strulat runt som faen bara för att jag låtsas att det är han... att det är han jag kysser och kramas med.. men det är det aldrig *snyft snyft* jag vet inte vad jag ska göra.. jag älskar honom så mycke och mitt hjärta gråter vid varje tanke på honom men nu orkar jag inte längre.. igår var det droppen för mig.. jag kände då att jag fasen inte kan hålla på såhär längre,,, ju mer jag håller på såhär ju mer går jag sönder mer och mer inombords.. och jag dör innombords av att låtsas för mina vänner, men jag orkar verkligen inte berätta för dom då jag vet att dom mår dåligt oxå.. åh vad jag önskar jag kunde vrida om tiden tillbaka till midsommarafton eller ja innan skulle faan vara ännu bättre så jag visste att jag skulle hålla mig borta från den mannen.. Om jag bara visste att han skulle vara "the one" för mig hade jag hållit mig långt långt borta från den mannen...

Jag ber Tusen millijoner ggr om ursäkt till mina underbara vänner att jag hållit allt detta för er.. men jag hoppas ni förstår att jag inte vill lägga över mina problem på er då ni själva har problem och behöver stöd!

#

It's been seven hours and fifteen days
Since you took your love away
I go out every night and sleep all day
Since you took your love away
Since you been gone I can do whatever I want
I can see whomever I choose
I can eat my dinner in a fancy restaurant
But nothing ...
I said nothing can take away these blues,
'Cause nothing compares ...
Nothing compares to you

It's been so lonely without you here
Like a bird without a song
Nothing can stop these lonely tears from falling
Tell me baby where did I go wrong?
I could put my arms around every boy I see
But they'd only remind me of you
went to the doctor guess what he told me
Guess what he told me?
He said, girl, you better have fun
No matter what you do
But he's a fool ...
'Cause nothing compares ...
Nothing compares to you ...

All the flowers that you planted, mama
In the back yard
All died when you went away
I know that living with you baby was sometimes hard
But I'm willing to give it another try
'Cause nothing compares ...
Nothing compares to you #


# I built a wall A hundred feet tall Would that keep you in?
If I shackled your feet So you couldn't leave Would you try and run?
If I promise not to fight At least not tonight Would you stay the night?
If I wore that little dress You like the best Would you pass my tears?
Would you stay? Would you stay with me?
If I poured another drink What would you think About staying in?
 If I was sincere And whispered my fears Would you still be here? Would you stay?
Would you stay with me? Would you stay?
Would you stay with me? If I built a wall A hundred feet tall Would that keep you in?#

Kommentarer:

1 Linda Sterner:

skriven

ja men gumman, alla har vi nergångar,.. fast bara det att vi båda har det just nu.. men de går över, inom snar framtid kommer vi skina som stjärnor igen :) Ja lovar! Detta gör oss bara starkare..

2 xRedxAngelx:

skriven

Gumman jag finns här om du vill och behöver <3

Jag har det så bra själv just nu så mej behöver du inte oroa dej för att tynga ner, sen vet jag hur det är att inte komma över någon, been there don that som dom säger (sen om min stavning är åt helvete är en annan sak)

jag hoppas du får det bättre min vän!! <3

Kommentera här: