Uttråkad och ledsen..

Tisdag.. har suttit i min säng hela jävla dan... haha sitter med täcke och pyjamas och har lap topen i famnen och lyssnar på musik och äter lite godis och har pratat med Gareth hela dan :D åh vad han är söt.. även när han retas med mig haha
han vet om att jag går på tung medecinering och får inte dricka nå alkohol whats so ever.. vet vad han gör? han tar ett foto på sig själv ( trots att han HATAR och då menar jag verkligen AVSKYR å vara med på bild) med ett glas old english i handen haha och så skriver han Just for you babe xD snacka om elakt... men det gör inget jag kan inte va arg på honom ändå :P
Iaf.. tillbaka till poängen.. jag har alltså inte gjort ett jävla skit idag och det känns kan jag medela.. visst på ett sätt e det skönt och inte behöva göra nått men å andra sidan så saknar jag volvo.. ( dumma hand) hur sjutton ska jag klara av 6 veckor av detta? kommer ju gå i taket..  ledsen är jag oxå.. jag hade som planerat hela min halloween outfit och allt men nu tack vare min dumma hand kan jag inte ha på mig det :( handen går inte in i klännings ärmen den är för stor.. *snyft snyft* och jag och min lilla ängel som planerat och bestämt och allt och så händer det såhär.. ååh men faan nej jag ska faan fira halloween med henne no matter what!! om jag så ska hitta nå annat å vara...  ( får väl annars vara geisha igen) där vet jag med stor sannolikhet att min jätte tass varken kommer synas och att den får plats.. undrar vad ängelen tycker om den idén??!!

hehe hittade denna bild den får mig att gapskratta varenda gång och det e den som muntrat upp mig idag haha föruom Gareth då *lmao*

Kommentarer:

1 Linda Sterner:

skriven

det tycker jag asbolut att du ska vara :D för jag såg aldrig dig som det förra året :) det blir hethet.. hihi... sötnos som ändå kämpar på!

2 Kickan:

skriven

Hur är det med min lilla smörgåstårta?? :)



Förhoppningsvis kommer jag hem snart och då är det bara att ta fram sprit flaskan!



Kram kickan

3 Anonym:

skriven

Nice blogg hördu! :)

Kommentera här: