Vilken hemsk Torka...

Okay nu vet jag att detta är för mitt eget bästa men faan vilken trist jävla helg.. och vad jag saknade å festa.. jag har alltså drömt om öl varenda jävla natt sen skadan hände.. tror det har med att eftersom jag inte får dricka så är jag som mest sugen... Handen gör ont nå så in åt helvette (ursäkta mitt språk) och jag känner mig helt jävla handikappad... har haft som sendrag i såren.. O.o inte visste jag att ihopp sydda senor kunde få drag!! *gasp* Aja strumt samma.. söndag dag.. nu väntar en 6 veckors lång sjukskrivning.. och vafaan ska jag göra? P tyckte jag skulle köpa in lite gips så kunde vi göra en storn trooper ovh sätta på min hand så ssåg den iaf lite roligare ut.. inte för att jag riktigt fatta hur han kan tro att jag ska kunna göra en troopis med en hand när jag knappt kan få ut mina värktabbletter.. haha min stackars granne Gabbsi har fått leka sjuksköterska *bless her* hon tar hand om mig och ser till att jag får i mig det jag ska få i mig och när.. (pencellinet skulle man visst ta på bestämda tider) lol sånt hade jag inte den blekaste om :D så det e tur jag har henne <3

mmm 71 dagar kvar tills jag ska åka till Manchester *hurrayyy yippiiee*

Kommentera här: