Lustigt igentligen...

Jadu det e rätt lustigt hur en människa kan säga en sak ena minuten och sen göra nå helt annat den andra sekunden...
Synd bara att det e just dom människorna som inte inser hur sårande det är.. visst dom säger hur mycket dom tycker om en och bla bla bla men likförbannat så gör dom nått som sårar en... Och den största boven är alkoholen självklart!!
Undrar igentligen varför man dricker så för mycket tills man tappar allt sunt förnuft över huvudtaget??
Jag menar visst jag kan erkänna att jag har supit till några för mycket gånger jag tänker absolut inte glorifiera mig på någe sätt.. men det e nu på sista tiden som jag börjat se då jag har varit nykter och gått ut.. jeez folk kan verkligen inte betee sig...
Visst jag ska va hycklare när jag säger detta nu men Visst det finns inge godare än å dricka en kall öl en varm sommardag men faan alkholen borde avslaffas alltså.. jag tror faan vi människor skulle må så mycket bättre utan den!.
baha mm Kysste D igår ( och jag var fortfarande nykter igår på krogen de ni) det var ju inte lite pinsamt..
Visst han visade att han tyckte om det tills en viss person kom förbi för då fick han ju bara ögonen på henne och jag var som bortblåst ifrån hans radar... :( Och i natt har jag drömt om honom hela jäkla natten och det har varit en sån där jobbig dröm där jag var sådär super vidrigt äckligt lycklig med honom och allt var toppen.. men det jag inte riktigt fattar med mig själv är.. Visst han är suuuuuper Lush det e han verkligen... en riktig liten Puding.. men jag gillar varken hans sett och tänka eller betee sig.. visst han har en underbar humor  men det e absolut ingenting jag vill ha som "boyfriend material" men varför då kan jag inte släppa han ur skallen?? varför gör det så ont inom mig när jag tänker på igår??
Visst jag vet att jag inte är lika läcker som hon det är jag inte och jag förstår att han hellre vill ha henne än mig.. men jag bara undrar varför ingen ser så på mig? haha okay det där lät ego märkte jag nu,, men vafaan jag fick bara vara lycklig med E i 3 veckor och sen inge mer!! och han var dessutom inte jämte utan en utomstående.. är det bara sånna som vill ha mig? inge elakt alls mot sådana fina människor som är fantastiskt trevliga och snälla!! men jag skulle inte tacka nej till å få mig en hema kär jämte.. för det e dags för mig nu å börja skaffa mig en framtid make barn hus etc etc
jag blir ju som inte yngre för var dag som går :D

Jag tycker livet är rent av jävligt orätvist men det e så det ska vara så man lär sig livets hårda väg!!.. Så jag lär mig och njuta av dom bra delarna som livet erbjuder!!..

Det visade ett tv program idag på Tv8 om kärlek och sex ( nej inge porr ho ho ho ^^)
och dom pratade om att det inte är bra för människan och ha sex med olika människor typ KK eller one night stand för hjärnan skickar ut fel signaler och det får en och tro att du har funnit en lämplig partner för dina framtida barn, och det ger ut signal om falsk trygghet och kärleks doser som hjärnan skickar ut varje gång man har sex!.. Men det visade oxå nått som gjorde mig rätt förvånad.. det e framställt nu inom forskning att Otrohet ligger i vår natur.. vi är byggda precis som djuren i det vilda.. Men det var mest bara då man kunde bli beroende av kärleks ruset man får under sex akten och det där härliga efteråt då man känner att man svävar på små rosa moln..
Är faschinerande hur människors hjärna fungerar och hur den kan skicka ut olika signaler och lura oss att tro olika saker.. :D vi är lustiga varelser igentligen...

Kommentera här: