Att fela är mänskligt

Jadu lustigt kan man säga att det är.. man blir osams och man kiss and make up.. men det svårt å släppa vissa saker.. men när döden knackar på ens port.. eller en väns port så öppnar ens ögon.. Precis som en speciell själ sa till mig.. Livet är alldeles för kort för åh leva i det förflutna.. Glömma gammalt gråll och gå vidare.. folk gör misstag.. det är mänskligt och fela! lätt åh dömma och det e som människan måste lära sig.. svårt JA men man måste!! Jag gjorde fel och så gjorde en annan person.. men kan den personen förlåta mig så kan jag förlåta den.. Hon kommer alltid och vara min Yin!! No matter what happens..
och jag hoppas att med tiden så kommer vi och bli den där underbara Yin och Yang igen.. och vet du vad jag tror?? Jag tror att det kommer hända :D en obotlig optemist som jag... tänker alltid på det ljusa i mörkret.. och hon är just det.. hon är mitt ljus!! hon får mig alltid och skratta och känna mig som världens finaste människa på jorden.. hon accepterar mina fel och jag kan säga att det e jääääääkligt många hihi men hon accepterar dom ( till det mesta lol) och jag accepterar hennes ( till det mesta lol)  men det e nog just det som gör oss till vår cirkel..  vår Yin & Yang cirkel... och jag tror med mitt hjärta att vi kommer hålla ihop tills den dag vi är gammla och skrynkliga och går runt där hon med sin rosa rulator och jag med min svarta :D





I wanna make you smile whenever youre sad
Carry you around when your arthritis is bad
All I wanna do is grow old with you

ill get your medicine when your tummy aches
Build you a fire if the furnace breaks
Oh it could be so nice, growing old with you

ill miss you
Give you my coat when you are cold

ill need you
Even let ya hold the remote control

So let me do the dishes in our kitchen sink
Put you to bed if youve had too much to drink
I could be the friend who grows old with you
I wanna grow old with you

Kommentarer:

1 Linda:

skriven



eviepie, de är klart!! :)



de är därför vi är så nära, för att de spelar igen roll, om de blir tjafs, vi vet ändå att vi har en vänskap som är större än det...



& med alla unga vänner/ bekanta som dör runt omkring oss,, så kan vi inte låta skit ställa till de!! Vi ska ut i världen wooooohooooo



xxxxxx

2 Kickan:

skriven

Gud vad fint skrivet evve!

Slänger en stor kram till dig.

Kommentera här: