Riga kryssning & Fjäll date

Japp.. Så har man upplevt Riga oxå... jag & Linda drog ner till sthlm i söndas och hämtade upp Scott och så for vi på en kryssning.. vilket var mysigt när det väl begav sig! Riga var en mysig stad tycker jag.. påminde lite om östersund på gammelheten..  vart som lite strul på vägen hem  men hem kom vi ialf haha fy faan vilken jävla resa alltså.. kul men oxå en massa tråkigheter hände.. men så ska det väl vara ibland..







Torsdas följde jag på en kompis till hans familjs stuga ute i åkersjön.. eller ja.. det var väl nå dejt liknande kan man kanske säga att det var eller så var det inte.. strunt samma.. Ja.. Han kommer och hämtar upp mig och vi far iväg till Torvalla för åh hämta skotern hos hans föräldrar.. FÖR DET VAR JU INTE ALLS PINSAMT NEJ NEJ.... träffa hans föräldrar sådär på första "dejten" hahaha höll på dog JAA!! men hans föräldrar var så mysipys så ^^ och dom verkade gilla mig då hans far hade sagt i telefonen att han var väldigt imponerad av mig. så alltså måste jag ha gjort bra ifrån mig :D Så torsdan gjorde vi inte så mycket.. vi drog till det stora hotellet och hade middag och sen drack vi lite och spelade Guitar hero till sen sen morgon *fniss* sen på fredan åh vilket kanon väder det var!! aahh helt underbart solen sken och vi brummade iväg och jag självdog väl typ en sån där 90 11 gånger hahaha och fort gick det och guppigt trodde jag skulle flyga av hela tiden ;D åkte upp på ett jätte stort berg och WOW vilken utsikt och det var så varmt och skönt.. och japp.. Lille Eve fick köra skoter för första gången i sitt liv.. vilket var det läskigaste jag gjort hahaha stackarn där bakom lär ju ha självdött och blivit döv för skrek det gjorde jag.. och mycket och jag ropade på mamma flera ggr hahaha för jag var absolut vettskrämd det var verkligen det läskigaste jag gjort på mycket länge!! men kul hade vi ialf och han var well impressed sa han över mitt körande och inte vart han döv heller WOHOO score till moi!! och vi bestämde oss för åh stanna en natt till.. Så vi stannade där i 2 dar och det var så mysigt så.. och jag fick styla lite med min matlagning HAHAHAHA inte för att det gick så bra men han gillade det och det är ju huvudsaken :D ( och han avled inte heller 2 points till me) och så på kvällen drog vi ner till hans grannar och erhm.. söp till lite hahaha och fulla vart vi båda 2 så bakis var vi men efter lång vila mycket vatten drickande så tog vi oss hem.. :) härligaste påsk jag haft på länge måste jag säga!!




Kommentarer:

1 Kickan:

skriven

Härliga bilder du slänger in!

Pöss!

Kommentera här: