R.I.P. Ben Potter

Japp fick dåliga nyheter idag.. Min vän Ben Potter dog i morse efter en bilkrasch igår.. hans skall skador var för stora för att hans lilla liv kunde räddas.. han vart bara 23 år gammal..
Du kommer bli saknad min härlige vän... Kommer aldrig att Glömma dig och jag har fortfarande din present i plånboken du gav mig i farväl present när jag for från Bardwell... jag hoppas du trivs där uppe och jag vet att du kommer vara den roligaste av dom alla änglar där uppe Herr Touché pussyCat ;D
och Dj Tiesto´s Adagio for Strings kommer ALLTID åh vara din låt för mig <3






Ave Maria

Gratia plena
Maria, gratia plena
Maria, gratia plena
Ave, ave dominus
Dominus tecum
Benedicta tu in mulieribus
Et benedictus
Et benedictus fructus ventris
Ventris tuae, Jesus.
Ave Maria

Ave Maria
Mater Dei
Ora pro nobis peccatoribus
Ora, ora pro nobis
Ora, ora pro nobis peccatoribus
Nunc et in hora mortis
In hora mortis nostrae
In hora mortis nostrae
In hora mortis nostrae
Ave Maria

Kommentarer:

1 Linda:

skriven

R.I.P Ben

Kommentera här: