Idag känns som en bra dag..

Ända sen jag fick spy av mig min galla igår har det kännts som om en stor klump ramlat av mitt bröst.. Jag har varit glad ända sen dess.. Jag har kännt mig som mitt gammla jag igen.. inga konstiga tankar eller känt nå tungt innuti mitt bröst..
vet inte om det är för att jag fick släppa ut allt jag kände eller om det är för att jag äntligen ska bort härifrån!.. vad det än är så känns det som om jag är gammla vanliga Evey igen :D hade en super rolig natt inatt oxå.. Ludde tittade förbi och vi åt glass och pannkaka och kollade på Bolt och Christine.. hahaha jag kom inte i säng förns efter 5 nån gång i morse... :)
Det hoppas jag blir fler ggr.. ååh 8 dagar kvar sen drar jag.. kan knappt bärga mig! nytt folk.. nytt ställe.. jag kan vara helt annonym åh det ska bli så underbart.. och en hel helg med syster min wohoo!! Vi ska ut på krogen och vi ska ha svulla + film kväll :D titta på Wolverine och Wall-e och säkert en massa andra bra filmer jag tar med mig ^^

Ryggen min är bättre tack gode gud för det.. jag har fått en spricka på en kota i ryggraden sen jag busade med en kompis.. vem kunde ana att Fottöljer kunde va så farliga ;P

Nä kanske man borde kolla efter lite jobb och lägenheter där borta.. man vet ju aldrig! jag kanske trivs så bra där borta..
och jag vet 1 person som skulle bli super duper glad om jag flyttade dit.. aaww bless her little cotton socks ♥
och jag vet att jag skulle må bra av åh flytta härifrån.. lämna det gammla och börja på en helt ny kula :)




Kommentera här: