15 dagar <3 block 5

Sitter hemma och kurrar under min filt brr vad kallt det e ikväll...Tittar på bilder på våra underbara grabbs i Tyskland och saknar dom så...  låten Alphaville - Forever Young har precis kommit upp på min winamp..  Ja nå faan vill man vara förevigt ung...  och nu är man 25 år gammal.. Ska nog leva detta år som om det vore mitt sista... No regretts... Take what i want and dont look behind.. det som är gjort är gjort... och jag vet vad jag vill ha och om jag så ska dö på kuppen ska jag tamefaan ha honom.. även fast jag kanske bara får 1 natt så är det tametusan värt det... Nu jävlar måste jag ta och leva livet och sluta tänka på vad hur jag blivit uppväxt... detta är mitt liv och mitt liv och leva och inte nån annans... Vill jag ha eller göra nått så ska jag fasen göra och ta det oxå... Dags att jag börjar ta för mig lite och inte låta mig bli överkörd hela jäkla tiden....
och nu.. nu har jag hittat mitt kall.. Med min underbara fruga har jag nu hittat det jag älskar mest... ut och resa.. resa med henne.. upptäcka nya ställen och nytt folk.. och jag kunde ju inte direkt önskat efter ett bättre sällskap den hon... hon vet hur hon ska få mig att skratta och må bra och hon pushar mig på rätt sätt så jag släpper på mina stränga tyglar jag har på mig själv.. och nu har vi varit hemma i snart 2 veckor sen vi kom hem ifrån tyskland.. och nu är det bara 15 ynka pynka dagar kvar tills vi ska fara.. fara tillbaka till våra Grabbs... hahaha fy faan vad jag längtar.. jag längtar så mycket att jag nästan blir tårögd av bara tanken att få komma tillbaka och ha sådär kul igen.. fast jag har en liiiten känsla av att denna gång kommer bli sååååå mycke roligare än den förra...

Boys we miss you Long time... <3 see you all in 15 days x x x x x x x x  x x x x x x x x x x





















Kommentarer:

1 Linda:

skriven

aaaaawwwww <3 <3 <3 vilka underbara inlägg du gör!! jajjemän gumman nu ska de resas & sen snart en flytt till något större ställe!! Saknar dom också som faaam! Men 2 veckor går sviiiischh.... Love y a and them loooong time!

Kommentera här: