Att göra eller att inte göra... det är frågan

Tusen tankar snurrar runt i mitt huvud.. hur ska jag göra, vad ska jag göra, och OM det skulle hända vad ska jag göra?? nu vet ju inte jag till hundra % att det pojkarna säger därborta om honom är sant.. visst "he like you" det behöver ju inte betyda att han känner som jag heller... Men det e nu 7 dagar kvar tills jag kan ta reda på det... OM inte frugan och hennes lille Körv Craig hittar på nå dumheter.. som att dom skulle stänga in mig och D i hans rum med några öl och så skulle vi få sitta där.. haha OM dom nu skulle göra nå sånt.. se till att både D och jag är fulla annars kommer det förmodligen gå åt skogen då vi båda är dunder blyga.. oh oh sen bröllop på lördan :D  har jag tur kommer jag undan.. men frågan är.. vill jag komma undan? jag vet att det bara är på skoj och man får sig ett fint skratt men ändå.. att få stå där framför Scott i råttan och ha D brevid sig och vi båda sig "I Do" det skulle vara värsta grejjen.. hahaha okay jag vet jag lever i en liten twistad fantasi värld.. men det e det jag tycker om :P men vad gör man när ens hjärta och själ skriker efter honom så? tror säkert alla människor känt på det där minst 1 gång...  och är det så fel av mig och vilja och tråna så efter honom?? och dessutom måste jag sluta vara så butch... ingen man vill ha en kvinna som är mer manlig än han själv.. :( min mor har nog rätt på den punkten.. men hur sjutton kan jag bli mer "tjejjig" då? hur gör man?? JAG VÄGRAR BÄRA ROSA NO WAY IN HELL.. *äckel rysningar* vad som helst men tamefasen inte rosa.. korsetten min är det enda rosa jag kan tänka mig bära.. men det e bara för att den är sådär asiatisk.. svårt å förklara.. okay åter tillbaka till verkligenheten...  Jag tror jag helt enkelt får ta och gå en kurs hos min fru för å bli tjejig... me ska jag verkligen behöva ändra om mig helt för å få en Arme nisse? eller vilken annan nisse?? tycker jag verkar lite elakt.. för vad är det för fel på mig igentligen? är jag så hemsk? är jag så "killig" av mig?? jag vet många tjejer som är mer butch än jag och dom har partner och barn...  visserligen är det då nere i sthlm där karlarna inte är lika mesiga som dom är här uppe i jämtland... *suck*  Nej!! jag ska Tamefaan ta och flytta till England.. där har jag inte några som helst problem och få mig en karl.. och frugan ska packas ner i väskan oxå.. för hon ska ha sig en proper britt oxå...


#
Holding me
Kissing me, baby
Hugging me
Thrilling me, baby
For you is beating my heart
Feeling you deep in my soul

Look at me baby, can't you see
that were meant to be, that we need each other
Hug me tight, till the morning light,
Till we get enough, feel this love if you like

I know, I look
Like a suspect person
Sometimes I am
Another time i feel so a fool

Holding me
Kissing me, baby
Hugging me
Thrilling me, baby
For you is beating my heart
Feeling you deep in my soul
#

Kommentarer:

1 Linda:

skriven

hihi Min Körv Craig :P One HOT Körv i sånt fall :P

LOL..



BABE, de är klart du ska vara dig själv!! De är ju din charm & så manlig är du inte.. du har missförstott grejjen.. De du ska göra är att släppa på taggarna mot grabbarna & sluta tro allt negativt! Sen kommer de gå fin fint ;) U will se... Fortsättning följer at block 5 :)

Kommentera här: