Jag vill be om ursäkt..

Okay först och främst vill jag be om ursäkt för mitt förra inlägg.. erhm.. Jag vette tusan vad det där kom ifrån... jag kan bli sådär när jag haft flera ångest attacker på samma gång... då blir jag sådär otäck och säger elaka saker om mig själv etc.. Självklart vet jag ju att jag är fin på mitt eget lilla sätt precis som alla människor :) Så bryr er inte om det där lömska fjantiga inlägget.. in fact!! jag ska genast ta och radera det.. hihi nästan så jag skäms över hur jag var i morse.. det e tur att mina vänner inte bryr sig om det där utan tar det med en nypa salt och inte bryr sig när jag blir sådär.. Visst fotografen var klantig men men det kanske inte är så lätt å fota nån med sån skum markering som jag har.. jag menar jag har påbråd från allt möjligt.. *skratt* e lite svensk.. lite fransk.. lite tysk och gudarna ska veta om jag är nå mera :D
Så jaa.. Jag jag är fin precis som jag är med mina skavanker... och dom som tar mig för den jag är får en vän för livet och dom som inte.. tjaaa vad kan jag säga?? synd hade varit kul å lära känna dig!! nej nu ska jag njuta av min fredagen den 13.. för den är ju som sagt min tur dag <3

Kommentarer:

1 Kickan:

skriven

snyggt!

Kommentera här: