Softis fredas kväll..

Okay fredag kväll.. Har kurrat upp mig i soffan och tittade på en rulle jag aldrig nånsin trodde jag skulle gilla så mycket som jag faktiskt gjorde.. Legend of billie jean.. en rulle ifrån 85 *skratt* då var jag bara 1 år gammal :D snacka om att man känner sig ruggit gammal när jag såg den här filmen.. men iaf.. jag rekomenderar denna film skarpt.. riktigt bra! faan det e tametusan klass på 80´s filmer trots allt.. hahaha har alltid varit lite sådär halv neggo till dom, men jag tror jag faktiskt ska ge dom en riktig chans nu.. för jag känner att jag måste verkligen släppa taget och faktiskt låta folk komma mig in på skinnet.. så inga fler taggar ut åt nu.. Klart jag kommer bli sårad igen men det ingår i livets bumpy road... och det e inget jag kan göra åt saken.. jag kan inte fortsätta gå runt och ha min sköld på och taggarna utåt.. det går inte.. jag kommer bara mista dom få vänner jag har och det vill jag absolut inte.. Jag måste ge folk minst 2 chanser och inte bara en halv.. Så från och med nu ska jag bli en mera öppen person och släppa på allt.. inga fler taggar och inge mer ilsket och elakt beteende... nu är det skärpning!!! kommer visserligen ta ett tag då jag absolut inte har den blekaste hur eller vart jag ska börja.. men det e väl som alla får börja med.. baby steps... :) jag försöker ju iaf...





#

This bloody road remains a mystery
This sudden darkness fills the air
What are we waiting for?
Wont anybody help us?
What are we waiting for?
We cant afford to be innocent
Stand up and face the enemy
Its a do or die situation
We will be invincible

This shattered dream you cannot justify
Were gonna scream until were satisified
What are we running for?
Weve got the right to be angry
What are we running for?
When theres no where we can run to anymore

We cant afford to be innocent
Stand up and face the enemy
Its a do or die situation
We will be invincible
And with the power of conviction
There is no sacrifice
Its a do or die situation
We will be invincible

Wont anybody help us?
What are we running for?
When theres no where, no where we can run to anymore

We cant afford to be innocent
Stand up and face the enemy
Its a do or die situation
We will be invincible
And with the power of conviction
There is no sacrifice
Its a do or die situation
We will be invincible

#

Kommentarer:

1 Linda:

skriven

good for u babe :)

Kommentera här: