Men Pinsamt värre

Ja jag ska då inte kliva utanför min dörr någe på dem närmaste veckorna iaf.. ( ja förutom när jag ska dra till tyskland dårå) för det som hände igår var mycket mycket pinsamt och att det sen hamnade på bild gjorde du inte saken värre.. och speciellt inte heller när frugan min får in nått i sin skalle och har en medhjälpare på det oxå.. måste defenetift byta identitet och byta stad och land.. Igår.. bjöd min fruga på Bio vi såg Australia.. det var ju erhm.. 3.5 timmars tidsfördrift..haha nej då filmen var vacker det var den men absolut inget jag skulle se igen eller köpa.. sen efter det så gick vi på Bishop arms och tog några öl.. mm det var mums.. men iaf för å komma till skott.. i baren sitter då en kille som är sååååååååå snygg hihi har spanat in honom i ungefär lite mer än 2 år och jag vet inget om honom.. jag vet inte ens hans namn.. men iaf dom stängde 12 och jag gick ut först och tog en cigg och väntade på att sega frugan skulle komma och det gjorde hon med HAN i släptåg och hans kompis och en gemensam kompis till dom då B... och mot Larran vi drog mitt hjärta höll på å hoppa ur bröstkorgen på mig för han gick kanske max 1 meter ifrån mig.. så när vi kom på larran skulle dom stänga precis så vi fick gå på Knattediscot up stairs istället.. max åldern 14 typ haha nej då 18 men alla såg ut å va ungefär max 15.. och där står vi 5 pensionärer typ.. och efter en halvtimma så drog han NOOOO det var så sorligt.. men jag fick iaf veta hans namn och sen fick vi visst veta att han var en av dom tatuerarna i stan HAHA så jäkla typiskt mig.. men jag bryr mig inte om det.. jag tycker bara han är så fiiiin och jag skulle absolut inte tacka nej å spendera mitt liv med honom :P ( kanske inte hela men några år skulle jag inte tacka nej till) men iaf för å komma till skott så nu ska då frugan och B försöka para ihop mig med D och jag kommer skämmas ihjäl.. för B tycker jag skulle perfekt för D.. *suck* varför säger alla så om mig?? aja struntsamma.. så nu ska jag försöka komma på en ny identitet för mig och ett nytt land.. :D

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

hihi! GRYM kväll! 1000000 tack wifey :D

& jag & B ska nog kirra detta, & få mr tattoo att få upp ögonen & inte bara tänka på hans stackars vovve :P Love

2 Linda:

skriven

hihi! GRYM kväll! 1000000 tack wifey :D

& jag & B ska nog kirra detta, & få mr tattoo att få upp ögonen & inte bara tänka på hans stackars vovve :P Love

3 Linda:

skriven

hihi 1000 tack för en GRYM kväll :)bästa presenten!

hihi jag &B ska nog kirra de där, & få honom att få upp ögonen ;) & inte bara tänka på hans vovve..



vad skulle vara bättre en mr tattoo me miss tattoo



LOOOVE

4 Linda:

skriven

hihi! GRYM kväll! 1000000 tack wifey :D

& jag & B ska nog kirra detta, & få mr tattoo att få upp ögonen & inte bara tänka på hans stackars vovve :P Love

5 Linda:

skriven

hihi! GRYM kväll! 1000000 tack wifey :D

& jag & B ska nog kirra detta, & få mr tattoo att få upp ögonen & inte bara tänka på hans stackars vovve :P Love

6 Linda:

skriven

hihi! GRYM kväll! 1000000 tack wifey :D

& jag & B ska nog kirra detta, & få mr tattoo att få upp ögonen & inte bara tänka på hans stackars vovve :P Love

Kommentera här: