Helg,Fish n Chips & London ink :D

Ja vad ska man säga? denna helg har ju varit jäkligt intressant :P avrundar den nu med åh äta fish n chips och kollar London Ink på tvn.. :)




Fredagen bestod av Soffgruppsmöte inkl.. Mustasch och vissa av oss hade hatt thema :D kul var det ialf..




Lördagen bestod av först va på ett litet soffgrupps möte badade och solade lite.. drog hem och gjorde i ordning mig inför kvällens bravader.. inflyttnings fest hos Vickan & Matthias.. gick till linda först och där fanns ju hennes *dregel dregel* enormt göööör läckra granne ho ho ho ;D mina knän vart som spagetti..







Måste oxå tacka Papa.. vem du än är som komenterade mitt förra inlägg.. jag följde ditt råd och jag har bett tönten att dra nånstans där solen inte skiner ;) Så tusen tack ♥.. du fick mina ögon att verkligen öppnas!...
hahaha ska inte gå in på detaljer men japp.. Grannen och jag  ;D YAY!! ååhh sån underbart mysig och mumsig man det där.. nam nam ^^



som jag sa.. han är gööör läcker ♥

Så Tusen tack för igår alla underbara peeps.. hade hur kul som helst.. och ett  ♥ till dig du vet vem du är ;) * Ova here*

Kommentarer:

1 Kickan:

skriven

Din blogg är visst snygg! ge dig nu stumpan! :)



Kramar

Kommentera här: