Inge speciellt sådär...

Wow vilket Dunder kalas väder vi haft här uppe nu dem senaste 2 veckorna.. det är helt otroligt.. och färg har jag fått så det står härliga till :D och ja som ni ser så ser min blogg annorlunda ut IGEN ;D hahaha what can i say?? nej då men den slutade fungera så jag bytte design.. kan ju inte ha den helt trasig heller.. Ska ha denna nu tills jag får tag på en ny design av den bästa av dom bästa Tina så klart ♥

Japp Det e Fredag idag.. Har bara varit hemma ikväll.. haft myskväll med Skalman.. vilket var länge sen nu.. det var mysigt.. min lille körv så pusselipuss mysig.. mama luvs her baby boy ♥

Syrran är uppe hur härligt som helst.. saknat henne som bara sjutton!!
Saknar min fruga som är i Amsterdam på Sensation White och skuttar runt som ett skållat troll ;D
jag hoppas med hela mitt hjärta och själ att hon får se sin älskade Armin Van Buuren.. det förtjänar hon!!

3 veckor kvar tills Dan & Scott kommer hit.. åh va kul det kommer bli! woop woop längtar som faen :D

I morrn är det lördag undrar vad jag ska hitta på då?! hmm.. aja det får vi väl se.. kanske ska gå åh lägga mig så jag kommer upp tidigt i morgon.. måste verkligen städa köket (>_<) det ser förjäkligt ut.. ho ho ho är man en latmask så är man ;D

ah well.. Take care now and nighty night luvs u all ♥


Kommentarer:

1 Stefan Falkelind:

skriven

Nu har jag hittat din blogg:) Ja en myskväll är aldrig fel. Skulle vilja ha en myskväll med någon trevlig kille he he. Missa inte min bloggtävling.

2 Linda:

skriven

wohooooo :D

fun in the sun :D



ses snart hunbunny xxxxxx

Kommentera här: