Nu har jag bestämt mig!

Ja nu har jag bestämt mig och jag tänker inte ändra mig denna gång!
jag ska göra klart den här kursen nu på skolan sen ska jag prata med Lotta om att finna en skola i england.
Flytta dit och plugga där är det smartaste då jag ändå ska flytta dit efter skolan..
Har redan pratat med en kompis och jag får hyra hans tomma rum han har i sitt hus...
Sverige är ett toppen mysigt land absolut men det passar mig inte.. jag trivs så mycket bättre i england
 och har saknat det enda sen jag flyttade hem ifrån Suffolk.. och jag längtar dit varje dag.. + att min kropp och speciellt
min hud mår bäst där borta.. jag har aldrig nå exem eller nåt när jag är där..  Så nu har jag bestämt mig på riktigt!
nu jävlar gäller det att få detta att gå igenom för jag klarar inte av detta längre.. saknaden av alla vänner där borta och
allt som har med england och göra! ( för att inte tala om alla snygga män :P )

Och allt jag har kvar och göra nu är att försöka övertala min underbara Ängel att följa med mig!
visst hon kanske inte vill just flytta till Manchester ( även fast det bara är tillfälligt) men att bara veta att hon är där i england med mig skulle göra mitt liv komplett! Kanske kan hon och jag hitta ett billigt hus nånstans i mitt av allt..det e ju som bara för  oss och titta runt lite på vad som finns.. :D åh jag hoppas så att hon vill följa med ♥

Kommentarer:

1 Kickan:

skriven

Neeej! du får icke flytta!! ;(



Puss!

2 Linda:

skriven

jag är med!!!

Måste bara få jobb!! :D



spelar ingen roll, vart! Bara de är ombyte & U.K :D



xxx

Kommentera här: