Ny hårfärg...

Har funderat nu i flera flera dagar på min hårfärg.. vet inte om jag ska orka hela vägen till och bli blond igen.. vilket skulle va störtskönt och bli då jag lider av nåt som kallas gråahår.. *suck* japp min grundfärg är stålgrå och då är det ganska skönt åh va blond för då syns det inte lika mycket som det gör om jag är svarthårig eller rödhårig.. men blond är en sån pass tråkig färg på mig.. jag ser så snäll och oskyldig ut.. blond dödar min "personlighet" hahaha min bitchyness kanske jag snarare ska säga? ;D Så nu är det då den stora frågan.. Vad för slags hårfärg ska jag skaffa mig? Magnus och hans syster Maria tycker jag borde skaffa mintgrön.. hmm.. vet inte om det är sån läcker färg åh ha på långt hår.. *skratt* kanske om jag var korthårig då hade jag inte tvivlat! Okay postar några foton här med mig och olika hårfärger jag haft igenom tiderna..

 ( varning starka bilder och varning det är gammla bilder)

1- blond
2- svart
3- choklad brun
4- cherry red









Kommentarer:

1 Anny:

skriven

Hey babe! När jag kommer hem från min semester måste vi ta itu med den där fikan! :D

2 Kickan:

skriven

Den första eller den sista tycker jag! :)

Kommentera här: