Aldrig lätt...

Jadu det e aldrig lätt här i livet.. kärleken, arbete, ja allt!! och allt börjar på samma sätt.. du träffar nån som du tycker om.. han visar intresse och ni umgås massor och du tror så innerligt att Ja men detta kan ju bli nåt.. hjärtat börjar vänja sig vid tanken på att arbeta igen och släppa ner murarna.. men då kommer smällen.. Nä jag vet inte hur jag vill ha det.. O.o wtf?! vadå inte vet hur du vill ha det? du tycker om mig.. du tycker om och umgås med mig.. du tycker inte om åh vara ifrån mig.. du smsar nittioelva ggr per dag och när det är sovdags frågar du alltid om vi ska sova tillsammans.. Nä du vet inte hur du vill ha det! Nä för singellivet är ju sååååå kul i jul eller hur?! Aja nu får det va nog.. jag har varit singel i 5 år.. om faan och hans moster inte längre.. jag har tamefaan ingen ork med en jävla fling till.. M var nog.. visst jag visste vad jag gav mig in på.. men med dig trodde jag det då inte.. men men vem är jag och tvinga nån?! absolut inte.. och senast idag erbjöd jag mig att vi bara kunde vara vänner om han ville det.. men det fick jag inge svar på.. IGEN!! men kom då gärna inte sen som du gjort förut när vi pratade om det här.. du pratar som om vi ska leva resten av våra liv tillsammans.. köpa hus?! jaha och allt det då? var det bara bluff alltihopa? tycker du det e kul och leka med folks känslor? lura dom och tro en massa och sen stena dom med Nä jag vet inte hur jag vill ha det.. HAHA detta är ju så skrattretande att man blir mörkrädd på riktigt.. Nä du vet inte hur du vill ja det... men jag vet hur jag vill ha det.. och jag vill inte ha nån jävla fling eller bara dejta nån! jag har varken tid eller ork.. Jag är 25 år gammal.. det e nu man ska skaffa sig nån och dela resten av sitt liv med och sen inom ett bra tag tänka på att kanske skaffa familj och sånt..  Då kan jag ju inte gå runt och ha en fling ett tag.. det är ju inte så att jag blir yngre med åren heller.. hahaha okay det är inte direkt så att jag tycker jag är gammal eller så.. men jag kommer aldrig vara såhär snygg eller ung igen ( som min fru alltid säger ;D)

Aja Du kan ta ditt Nä jag vet inte och stoppa upp nånstans där solen inte skiner.. för jag förtjänar fasen så mycket mer!!




You think that I can't live without your love
You'll see,
You think I can't go on another day.
You think I have nothing
Without you by my side,
You'll see
Somehow, some way

You think that I can never laugh again
You'll see,
You think that you destroyed my faith in love.
You think after all you've done
I'll never find my way back home,
You'll see
Somehow, someday

All by myself
I don't need anyone at all
I know I'll survive
I know I'll stay alive,
All on my own
I don't need anyone this time
It will be mine
No one can take it from me
You'll see

You think that you are strong, but you are weak
You'll see,
It takes more strength to cry, admit defeat.
I have truth on my side,
You only have deceit
You'll see, somehow, someday

All by myself
I don't need anyone at all
I know I'll survive
I know I'll stay alive,
I'll stand on my own
I won't need anyone this time
It will be mine
No one can take it from me
You'll see

Kommentarer:

1 Linda:

skriven

Klart du gör!!!!!! :)

alltid!!



Love u xxxxxxx

Kommentera här: