Helg bravader & Födelsedag ♥

Jaaa så var helgen slut.. Fredags var jag på inflyttnings fest.. hos 2 goda myskörvar till kompisar.. dock ena är min fru.. hahaha var så underbart mysipys och umgås med henne igen.. saknat hon så mycket <3 sen efter festen vart det krogen.. både bra och dåligt.. fast jag och jonas smög hem.. vi orkade inte med krogen.. stannade på subway och köpte med oss en macka och bar oss hemmåt.. mumsade lite och somnade in till en väldigt kass film... ;D schhhhh säg inget till Ero-sennin.. han kommer slå ihjäl mig om han får reda på att jag dissat hans älskade film Demon knight ( Tales from the crypt)
på morgonen vaknade vi rätt tidigt ändå...*SUUUCK* alltid är det så att när man väl får sova så kan man inte..  Aja.. det finns fler helger.. :P vi lurkade lite framför datorn.. och busade runt lite och skrämde näst in till slag på katten min hhahaa men så ska det vara..

jag och Jonas
 





Lördagen drog jag iväg mitt ute i bushen och hälsade på kompisar.. sen kom det flera härliga bekanta kottar och vi åt en sån underbar kalas mumsig middag som fru Melissa lagat.. åh yum yum säger jag bara.. sen dracks det mera... teenage mutants ninja turtels satt vi och kolla på oxå haha sen vart det bada badtunna i spöregn.. var inte helt enkelt men hur mysigt som helst ;D och kul!!


och nu är det söndag och jag sitter och väntar på att jonas ska bli klar hos sin mor så han kan höra av sig.. jag är på bus humör.. hitta på rackartyg... mouhahahaha <-- ett väldans elakt monster skratt... ;D



Min Lille Pöjk Skalman Whimsey Clay fyllde 2 år nu den 10 juni :D så hipp hipp hurra  ♥






See me rise, watch me fall -
I’m not steady at all.
Sometimes life hurts like hell -
I know this too well...

When it’s dark, the stars come out
And for a moment we are saved.
Yeah, when it’s dark, in the darkest hour,
Stars come out...

Birds fly south, winter’s blue,
I’ll put my faith in you.
Sometimes life hurts like hell -
I know this too well...

When it’s dark, the stars come out
And for a moment we are saved.
Yeah, when it’s dark, in the darkest hour,
Stars come out...

When it’s dark, the stars come out
And for a moment we are saved.
Yeah, when it’s dark, in the darkest hour
Stars come out...

Kommentarer:

1 Linda:

skriven

jaaa de va så skoj i fredags & i morgon blir de att umgås kära fruga :)



fin bild ;) hihi



xxxxxxxxxxxxxx

Kommentera här: