Midsommar :)

Japp Så var årets midsommar över.. det var en härlig och rolig midsommar tills jag åkte på världens dunder migrän.. inget ville tame faen hjälpa! försöka vila bort den, men nej... tog tabletter både huvudvärks tabetter och migrän tabletter men ikke så nicke.. funkade tametusan inte.. så det var bara för lilla mig att packa ihop mitt fina tält jag satt upp helt själv och fara hem. runt 4 tiden på morgonen... hur tråkigt som helst men min kalla kropp tacka mig ;D var hur skönt som helst och sova i sin varma underbara myspys säng ♥ i luvs my bed ♥ Träffade en kompis till mig´s barn igår.. underbara sötnosar till pojkar :) deras far ( min kompis) är nere och ska se AC/DC ikväll.. den jävel hahaha är avundsjuk kan jag erkänna.. och jag lär ju få höra allt om det där sen när han kommer hem ;D bastard!!  Här kommer lite bilder ifrån Min midsommar ute i vällviken..











Kommentera här: